A világ egyik legismertebb márkaneve szokatlan módon próbálja felhívni a figyelmet arra, hogy jobb a világ, ha nem címkézünk fel benne mindent, kiváltképp az embereket. A kezdetek 1886-ban John S. Pemberton, atlantai orvos és gyógyszerész hosszas kísérletezés után megalkotta azt a frissítő italt, amit a világ ma Coca-Cola néven ismer. Az elnevezés a patikus partnerétől és egyben könyvelőjétől, Frank M. Robinsontól származik, aki úgy gondolta, hogy a dupla „C” jól mutatna a hirdetésekben. Nem csupán a híres név, de a […]
Miért fizetnek az emberek többet egy kiló kenyérért? – A Norbi Update márka
Tudta, hogy Magyarországon is léteznek olyan nagyra nőtt, sikeres márkák, amelyek termékeiért az emberek képesek jóval többet is fizetni, mint az akár indokolt lenne? Szeretné, hogy az Ön termékeiért, szolgáltatásaiért is többet fizessenek? Ennek egyik módja a márkaépítés, amely első fontos lépése a védjegy bejelentése, a márka levédése. A Norbi Update márka talán az egyik leghíresebb hazai márka, amely egy szénhidrátcsökkentett és gluténmentes termékcsaládot jelöl az élelmiszerektől kezdve, a könyveken át, a franchise bolthálózatig, és mostmár a részvények adás-vételéig. A Schobert házaspár Magyarország […]
A bűvös kocka kockázatai avagy a Rubik szabadalom
Tudta, hogy idén 40 éve, 1974-ben született meg a bűvös kocka első modellje, amely hihetetlen sikertörténetet tudhat magáénak? Olvasson lejjebb, a végén van a csattanó… Tanulság, amelyet saját találmányán is alkalmazhat. Világszerte több mint 350 millió bűvös kockát adtak el 2009-ig, így hivatalosan is ez a világ legnépszerűbb játéka; 2014-ben pedig bekerült olyan klasszikusok és „halhatatlanok” közé, mint például Barbie, G.I. Joe vagy a Scrabble az amerikai Játék Hírességek Csarnokában. Ám a sztárok stílusát gyakran másolják… A trükkös bűvös Rubik Ernő […]