Miért fizetnek az emberek többet egy kiló kenyérért? – A Norbi Update márka

Tudta, hogy Magyarországon is léteznek olyan nagyra nőtt, sikeres márkák, amelyek termékeiért az emberek képesek jóval többet is fizetni, mint az akár indokolt lenne? Szeretné, hogy az Ön termékeiért, szolgáltatásaiért is többet fizessenek? Ennek egyik módja a márkaépítés, amely első fontos lépése a védjegy bejelentése, a márka levédése.  A Norbi Update márka talán az egyik leghíresebb hazai márka, amely egy  szénhidrátcsökkentett és gluténmentes termékcsaládot jelöl az élelmiszerektől kezdve, a könyveken át, a franchise bolthálózatig, és mostmár a részvények adás-vételéig. A Schobert házaspár Magyarország […]

A bűvös kocka kockázatai avagy a Rubik szabadalom

Tudta, hogy idén 40 éve, 1974-ben született meg a bűvös kocka első modellje, amely hihetetlen sikertörténetet tudhat magáénak? Olvasson lejjebb, a végén van a csattanó… Tanulság, amelyet saját találmányán is alkalmazhat. Világszerte több mint 350 millió bűvös kockát adtak el 2009-ig, így hivatalosan is ez a világ legnépszerűbb játéka; 2014-ben pedig bekerült olyan klasszikusok és „halhatatlanok” közé, mint például Barbie, G.I. Joe vagy a Scrabble az amerikai Játék Hírességek Csarnokában. Ám a sztárok stílusát gyakran másolják… A trükkös bűvös Rubik Ernő […]