Miért fizetnek az emberek többet egy kiló kenyérért? – A Norbi Update márka

Tudta, hogy Magyarországon is léteznek olyan nagyra nőtt, sikeres márkák, amelyek termékeiért az emberek képesek jóval többet is fizetni, mint az akár indokolt lenne? Szeretné, hogy az Ön termékeiért, szolgáltatásaiért is többet fizessenek? Ennek egyik módja a márkaépítés, amely első fontos lépése a védjegy bejelentése, a márka levédése.  A Norbi Update márka talán az egyik leghíresebb hazai márka, amely egy  szénhidrátcsökkentett és gluténmentes termékcsaládot jelöl az élelmiszerektől kezdve, a könyveken át, a franchise bolthálózatig, és mostmár a részvények adás-vételéig. A Schobert házaspár Magyarország […]

Több mint 30 országban, több mint félmillió vásárló – A FLABéLOS márka sikere

Ha másoknak sikerül itthon és külföldön is, Önnek miért ne menne? Van egy jó találmánya, neve, logója? Merjen nagyot álmodni, építsen márkát és legyen sikeres!  Ehhez első lépésben védesse le ötletét és nevét! A több mint 30 országban forgalmazott FLABéLOS alakformáló mozgásterápiás készüléket az OTO Bodycare szingapúri cég gyártja, és ennek a vállalatnak van birtokában e termék kizárólagos szabadalmi oltalma és védjegyei. Vajon mitől ilyen sikeres ez a termék ebben a sok országban?  A piacon számos hasonló termék található, de […]

Háromdimenziós találmány, amely meghódítja a virtuális valóságot… – Leonar3Do

A magyar találmányok a Rubik-féle bűvös kocka óta is töretlenül próbálják meghódítani a világot, és ez néhányuknak szerencsésen sikerül is. A magyar háromdimenziós találmány, amelyet még Károly herceg is kipróbált 2005-ben, az akkor 19 éves magyar srác, Rátai Dániel, 6 díjat nyert az arizonai, 21 éven aluli tudósok és feltalálók világdöntőjén egy olyan interaktív számítástechnikai találmánnyal, amelyet annak idején olyan teljesen hétköznapi eszközökből mint kerítésdrótok, szívószálak és karácsonyfaizzók kezdett el fejleszteni.  A fiatal zseni körülbelül harmincezer forintos anyagköltségből alkotta meg […]

A bűvös kocka kockázatai avagy a Rubik szabadalom

Tudta, hogy idén 40 éve, 1974-ben született meg a bűvös kocka első modellje, amely hihetetlen sikertörténetet tudhat magáénak? Olvasson lejjebb, a végén van a csattanó… Tanulság, amelyet saját találmányán is alkalmazhat. Világszerte több mint 350 millió bűvös kockát adtak el 2009-ig, így hivatalosan is ez a világ legnépszerűbb játéka; 2014-ben pedig bekerült olyan klasszikusok és „halhatatlanok” közé, mint például Barbie, G.I. Joe vagy a Scrabble az amerikai Játék Hírességek Csarnokában. Ám a sztárok stílusát gyakran másolják… A trükkös bűvös Rubik Ernő […]